Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 692 ggr
MiaMaria
0

Godag 12/12

Såg att de inte va nån sån tråd än så jag passar på.

Va gör ni idag?

Jag sitter o jobbar fram till 15.45 sen blir de nog en tur till svärmor o skotrarna. Lite tjurigt på jobbet nu då datorn dummar sig o blockerar mig hela tiden, men de ska väl lösa sig de med.

Hoppas nu har en toppendag! =)

Anna
0

Goddag!

Jag sitter hos min syster i Jönköping, kom hit igårkväll. Har varit på Öppen Skola på Tenhults naturbruksgymnasium idag och spanat in hästlinjen lite… Supersugen! vilken skola! Riktigt fina, välstammade och välutbildade hästar (de hade en Robin Z-avkomma som var mums), ett 40x80 ridhus, skrittmaskin, stora hagar, paddock, travhästar, sulkys - allt. Och lärarna var jättetrevliga.

Ska absolut söka dit, hoppas jag kommer in, allt verkar perfekt…

Vi har 15cm snö här och det forsätter ösa ner, underbart :D

Nu ska vi nog bara slappa och umgås lite under dagen, ikväll blir det att äta gott tillsammans innan mamma och jag återvänder hemåt. Men inte en chans att jag missar idolfinalen så antingen får vi åka hem inatt eller innan 20.00 ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LovisaJacobsson
0

God kväll!

Idag var det Lucia firande i skolan och det var ju rätt trevligt, man fick mumsa lussebullar och det var inga vanliga lektioner! såå skönt!

Kom hem vid halv tre och sedan dess har jag bråkat med datans virus program! ush jag skulle nästan kunnat kasta datan på soptippen ett tag där…
Men nu är det fixat!

Snart ska jag upp till stallet och skritta en tur i mörkret xD

Lindbygarden
0

Hello!

Jag har varit iväg hela dagen så därför ingen tripp hit in före nu:o)

Har varit på Köpstaden med barnen och min mor + styvfar.. Handlat julklappar och lunchat.. jätte trevligt!!Glad

Peppe
0

idag är jag sjuk så har bara varit och tagit in och mockat å så

snart (får väl se hur det blir med den saken… hehe) kommer Maliiin och hämtar mig så ska vi borsta hennes kusar ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

tjupp! vart full rulle hela dagen. Började med en tur till överby (köpcentra) men en tjej i stallet, köpte julpynt till boxarna och litet apelsiner för jag skulle jobba ikväll.

åkte till rusta, o kika i en skoaffär, sen till granngården och sen till stallet, mocka o gjorde iordning samt pynta o det blev sååååå fint! ska fota det imorrn om inte min knäpphäst käkat upp all dekoration ännu ^^

Sen jobba jag 15.45-21.30 som pers.ass o det vart hur lugnt som helst :D fick 10 min övertid dessutom så det är några kronor extra :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[slo]
0

Morsning! Varit och slitit på jobbet, tvingad övertid 1,5 timme var inte det fräckaste jag varit med om en fredag direkt… Men men, det är lite extra skrammel i fickan :)

Sen upp och red en stund, börjar få ordning på både neckreining och sitshjälperna! Får väl se vad herr Bo säger imorgon, träningsdax!

Efter det var jag och hälsade på ett av CarCars försäljningsobjekt och sen chokladsnyltning på hög nivå framför idol med hennes päron :P

Nu är det varva ner med ett glas whiskey, mysmusik och en kisse i knäet… Snart sova, upp "tidigt imorgon, redan halv elva.