Jan Brink och Briar
Vilken uppvisning dom bjöd på. Och vilken enorm känsla det blev, när publiken applåderade fram dom.
Trots missen vid bytena, var det en storslagen uppvisning.
Håller med helt och hållet! Hans fru var helt tårögd.
Det måste ha kännts underbart för honom att publiken applåderade sådär!
Ojj, vad jag önskar att jag varit där.. hade så gärna velat se alla ekipage och inte bara en förkortad variant med några på TV.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Vet en till som var helt tårögd här hemma i vardagsrummet
Detta fantastiska ekipage som man har följt så länge…
Återigen, en helt fantastisk uppvisning.
Har totalmissat all dressyr från globen, hoppas de tar med något i hopdraget som de visar nu på svt24…. har fått se nån ponnyhoppning, fyrspannskörningen, kändishoppningen och nu horse-ball men ingen dressyr 
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Stod själv upp på läktaren och applåderade fram dom deras sista minuter i programmet och tårarna rann! En helt otroligt uppvisning och helt underbart att dom fick göra ärevarvet själva, de va dom guld värda, och lika då, hela publiken stod upp och applåderade.

just ja, filmade ju sista biten, ska se om de går o lägga upp vid tillfälle
det var ju så vackört… Sambon tänkte lägga in mig han förstod inte alls vad det var att bli så rörd över… Häst som häst liksom
Var där och tittade och det var verkligen mäktigt att se båda två, och lite sorgset att det var en av deras sista ritter.
http://www.regret-nothing.com
Sagolikt och underbart att publiken verkligen visade sin uppskattning!
MiaMaria vill verkligen se filmen,!! blev så besviken över att de inte visade prisutdelningen!

Tyvärr bara film på uppridningen på medellinjen o när hans fru gråter, inget från prisutdelningen tyvärr
Men han fick ett "eget" ärevarv? Kunde Jan hålla tillbaka tårarna då?

Japp de fick han, vinnarens häst va galen så hon red direkt ut o Anki kom in på (tror jag de va) Essens häst Vivo så hon red oxå bara rakt ut. Vet inte, men när han ridit medellinjen upp va han tårögd iaf som de såg ut jumbotronen
Så härligt!! Jag har just nu suttit och surfat runt och är så träningssugen så jag håller på att avlida!!
Funderar allvarligt på att sätta igång fröken G.. undrar vad hon skulle tycka om det tanten 
Jag såg hans ritt på lördagen (var där) och den var jättefin, men ingenting mot hans sista på söndagen (såg på tv). Wow!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Välkomna Monday och Attlid!

Här är en länk till hans sista ritt iaf - http://www.youtube.com/watch?v=LcxN1TK7nLk&feature=related
Roligt att dressyr äntligen startats! =D
*snyft* tittar på den igen och halv-snyftar. Super vackra Briar.
Hej Anoziz! Välkommen!
#16 Tack för länken! Den lägger jag till hos artikeln om küren!

#18 Tack så mycket! 
Den mannen kan verkligen rida <3 Och Briar…jag skulle döda för en häst som han.

Såg på tv, men Vilken himla känsla det blev!"

Helt sjukt bra! Även jag sitter och halvsnyfftar ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se