Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 614 ggr
exitingsvillemo
0

God Morgon 10 december

God morgon allihopa! Dagen har precis börjat sitter med första koppen kaffe =)

Ja, vad händer idag då? Tänkte smörja lite utrustning iaf. Ska försöka mig på att sy ett fleecetäcke också tänkte jag.

Amulette har ju inget eget utan har lånat ett av Alvina, vilket blir liiite stort. Och just nu är det ganska tomt på "julklapps-kontot" så varför inte göra ett? Hur svårt kan det vara?

Har fått sluträkningen på elen, den räkningen man gruvar sig för hela året, men gissa vad? MAKULERAD hihi, sådana räkningar kan det få komma oftare=) värmepumpen som vi installerade i Januari har nog gjort sitt.

Hoppas ni alla får en trevlig december-dag.

Lindbygarden
0

God morgon!

Överlycklig över att jag har uppkoppling just nu:o)

Ska ta ut hästarna nu, min sambo gav mig sovmorgon och har fodrat, fyllt vatten och tagit ut hö. Så det är bara att släppa ut , älskar min gubbeKyss! Härlig liten överraskning!

Får besök av min mor snart samt det kommer lite kaninfolk.

Härligt med makulerade räkningar, sånna vill vi också ha!

Ha en skön dag gott folk!

ElinH
0

God morgon!
Jag ska strax gå från skolan till idrotten och ha spinning, jobbigt. Inte direkt min favoritsyssla på morgonen xD

Efter skolan är det plugg som gäller…

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jobbar 8-16.15 idag, ringer rätt mkt så har fullt upp. Inga planer för kvällen än vad jag vet, eller de vet jag visst, ska fortsätta med den där hemska hemsidan jag gett mig in på… Så ja, lugnt o skönt, iaf hoppas jag de bara de lugnar sig lite på jobbet, segt när de tar 30 min att skriva ett enda inlägg här ;-)

Hoppas ni får en fin dag!

LinaN
0

pust!

så, nu är man hemma, åkte till stallet kl 8.30 för hovis skulle komma mellan 9-10….. han kom 10.20 så nytt rekord! han vart praktiskt taget i tid! ;) så jag hann både föna harrys ben riktigt torra, borsta manen och reda ut svansen och dränkte honom i glansspray, sen tog jag mankammen och kamma igenom hovskägget så det blev stort och fluffigt med. Han blevt jättesöt! :D Muggen är nästan obefintlig nu.

Harry verkades först, och han korta ner tårna liiiitet på honom så får vi se om han snubblar mindre. iom ardennern i honom så ville PEter inte ta förmkt för rätt som det är så breddar de sig och då blir ha nför kort i tån. men han blev väldigt fin i fötterna nu.

Det snöar litet ute, tunnt tunnt strössel från himlen och frosten ligger tjock på mark och träd.

och nu ska jag bara chilla o ta det lugnt hela eftermiddagen/kvällen förutom då att jag ska duscha/tvätta håret då jag jobbar tidigt imorrn.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Peppe
0

Blä det är hemskt väder här nu

sitter och väntar på skjuts, aldrig i livet att jag går till stallet när det är så blaskigt, blir ju dyngsur om fötterna innan jag hunnit halvvägs och att sen gå blöt i stallet hela kvällen är inte lockande.

vet inte än om jag ska rida, får se hur det blir med det. är som sagt snö och vet inte hur det går då. ridhus har vi ju inte heller. ja idag vill jag inte ha häst

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~