God morgon 8/12
Ja god morgon på er!
Idag är dressyr.ifokus premiärdag!!
Kommer vara hemma och försöka vara tillgänglig. Sonen är numer nästan helt frisk men dottern har blivit smittad istället.
Försökte mocka ut hagen igår men det var bara att ge upp för det var påtok för lerigt för att det skulle gå.
Här är idag -2 får se om det blir varmare under dagen!
Ha en underbar dag gott folk!

god morgon!
Jag har blivit smittad utav alla förkylda personer nu och går runt och snörvlar och funderar på om det redan lyckats sätta sig i öronen på mig :/
Ska ut till häst nu, hade tänkt rida ut, men får nog se hur pass aktiv jag är, kanske ska släpa med mig bullar å sitta och fika med stallchefen istället?
Släpar runt på marsvins-hunden idag och ska ut med dagmatte-hunden på eftermiddagen, funderar på om jag ska ha med mig mini-hunden då eller inte, är jobbigt att behöva åka hem och lämna av lillhund emellan och ska jag ta fajten med dagmattehunden så är det inte så bra att ha lillhund med sig kanske. Eller så får jag helt enkelt ta det enkelt och undvika att pressa dagmattehunden så att vi inte hamnar i fajt :P Det alternativet finns inte riktigt i mitt huvud, beteér hunden sig illa så ska den få veta det, jag njuter inte utav att umgås med djur som inte kan uppföra sig om man säger så…

Ohh så spännande med premiär =) Gomorgon för den delen!
Idag jobbar jag, för första gången på "riktigt", dvs vi avslutade vår utbildning i fredags så nu sitter jag här ganska ensam, känns de som iaf, har mkt folk omkring mig men just att jag sitter här utan hjälp att ta till, spännande =) Ringer mkt nu på morgonen, de här har än tagit nästan 30 min att skriva ;-)
Slutar vid 4 o då blir de handla o hem o laga mat, sen ska vi försöka städa förrådet o bära ner massa saker till de, de går just nu inte in ngt mer o man får knappt in en fot så de känns behövligt, men ack så tråkigt!!
Hoppas ni får en toppen dag!! =)
#1 Hoppas att du snart blivit av med förkylningen, fika tycker jag låter mycket trevligt:o)
Men marsvinshunden??* asg* Ser framför mig ett marsvin modell större som kan skälla
#2 Hoppas att du får en jätte bra "första dag" idag då gumman!

God morgon!
Har varit och släppt ut kusarna på morgonen och passade på att kika på Maliiins nyförvärv, en jättesöt liten dam med enorm man! =D
Borde egentligen vara i skolan nu men är fruktansvärt skoltrött, skulle mer än gärna hoppa av hela skiten. den här veckan är vidrig, under torsdag och fredag har dom tryckt in 3 prov, ett "projektarbete" med tillhörande muntlig redovisning + en engelskabok som ska vara utläst till fredag. av allt detta har jag läst 40 sider på engelskan, allt annat är kvar :/
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

God Morgon!
Idag har jag inte gjort alltför mkt hittills:p
Men ska snart åka till stallet å hämta hö oh halm för att sedan köra upp det till nya stallet!
Sen blir det att flytta hem Sixton och min nya lilla pålle Dutchess som jag var å hämtade igår=) Så det är väl bäst jag sätter fart:D
Ha en underbar dag allihopa!
En bild på min nya pålle=)
#5 Jätte söt! Massa man!

#6 Tack:D Ah men den bilden fick jag av de förra ägarna så hennes man nu går ner till knäna:D
#5 jättefin var hon Maliiin, hur gammal? Stam? Nya bilder vill jag se =)
+0.3 grader idag, kanska ska passa på att göra en snögubbe med sonen =)
Har inget inplanerat idag, tar dagen som den kommer
Idag ska jag o en tjej i stallet ev sätta oss och sy tomteluvor för luciatåget vi ska göra till helgen…. Samtliga sambos/pojkvänner ska vara stjärtgossar tydligen… ^^
Sen så blir det väl till o göra de vanliga stallsysslorna, ska longera/tömköra om inte paddocken antingen är en lervälling eller djupfrusen, har inte vågat kolla vädret ute idag. inte mer än att jag vet att det är grått, grått och ännu mer grått ute.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Godmorgon!
Är lite sjuk idag.. Så är hemma från skolan. Ont i halsen, huvudet, näsan rinner och allmänt hängig :/ Ska till stallet sen, måste ta hand om hästarna. Ska nu försöka plugga lite samtidigt som jag sitter här och kollar och blir inspirerad!
#10 Aj då! Det går en massa skräp nu. Krya på dig!

Ja.. Känns som var och varannan människa är sjuk nu! Tack :)
Goddag!
Idag var det skola som gällde, lektionerna flöt på rätt bra, hade lite betygssnack osv.
Sedan var det fysikprov - gick skitbra! Över förväntan. Så nu hoppas vi på MVG där så jag åtminstone får VG i slutbetyg denna terminen.
Nu kom jag nyss hem och ska idag inte göra någonting förutom skriva en svenskauppsats.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#13 Bra jobbat gumman!
#14 Tack 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
*pust* hemma nu…..
blev inga luvor idag, vi tar det på onsdag efter att hovis vart ute först….
Dock så upptäckte jag att lillkillen har fått liggsår…. så det blev in med 3 extra balar halm i boxen idag. o jisses så allergisk jag är nu….. *hosat, nyser och det kliar hysteriskt i hals/näs/örongång*

#18 sicken man! jättetjusigt!

#17,18 vilken bedårande sötnos!! Och skydden, dom va ju lika söta dom nästan =)

Kan bara hålla med MiaMaria..söt som socker verkligen.o)

Hihi tackar:D