Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: allmänt
Läst 677 ggr
LinaN
0

Tips! bilder i inlägg!

När man skriver ett inlägg som man bifogar en bild till så kan man lägga bilden direkt i inlägget.

Nedanför innehålls och Rubriksrutan finns sedan "Grupp" och rutan för "bifogad fil" under det finns "aktivera betygsättning" och "visa bild direkt i inlägget" och det är den man kryssar i för att få bilden direkt i inlägget :D

Då slipper man klicka på den lilla bilden för att se hela. utan man ser redan i inlägget själva bilden. Vill man se tydligare så klickar man på den lille bilden :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Perfekt! Såg det efter jag suttit och meckat med min bild fram och tillbaka:o)

LinaN
0

Jag tycker om att se bilderna direkt i inlägget för det ger mer liv åt inläggen :D

Lindbygarden
0

Ja det blir jätte fint!

MiaMaria
0

Toppen bra tips! =)

CarCar
0

Är det bara jag som inte förstår hur man lägger in bilden så att den visas direkt i inlägget?

Lindbygarden
0

# När du skriver ditt medelande så finns det en liten ruta där man kan "kryssa" i om man vill att bilden ska visas direkt i inlägget..

Alltså under den ruta där man lägger till bild..

CarCar
0

#6 Under min bifogad fil ruta finns bara en ruta till där jag kan lägga in Video-URL, men icke någon kryssruta..

Lindbygarden
0

Hmmm… konstigt?

Då vet jag bara den långa vägen…

CarCar
0

Okej, det kanske inte är alla som kan lägga bilder direkt i inlägg? Kanske endast är sajtvärdar? Bara en tanke.

Lindbygarden
0

Jag har ju alltid gjort " på det andra sättet" innan så jag har inte reflekterat över det innan.. men jag hade nog inte den funktionen tildigare nu när du säger det..

Det är nog en av de "funktioner" man får med om man tecknar ifokus+ tror jag..

ThunderClap
0

Jag har fått för mig att bara de som betalat för stor ikon kan lägga in bilder direkt i inlägget?

CarCar
0

kan vara så också, vi får undersöka detta vidare..

LinaN
0

#11 hade jag inte ens en tanke på…..

IdaT
0

Det är bara för Ifokus-plus medlemmar som detta fungerar.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

LinaN
0

#14 eller medarbetare/satvärdar då tydligen.

IdaT
0

Kanske att ni blir Ifokus-plus medlemmar automatiskt för att ni är sajtvärdar/medarbetare?

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

LinaN
0

#16 troligtvis är det nått sånt. :)