Annons:
Etikettutrustning
Läst 616 ggr
Ung1969
2014-02-21 23:07

Dressyr gjord och lite allmän dressyr glädje :)

Ja vill ha lite tips på bra dressyr gjorda som är ergonomiska och bra prisklass spelar ingen roll . Jag ska köpa in flera olika för att variera. Jag ska tex köpa fransk dressyr gjord de tär ett måste och nr ett på min lista . Sen fanns en väldigt ergonomisk gjord på hööks som jag ville ha med den plocka dem bort . Så snälla ge min tips på bra hjordar och Helst ska de va i svart :) och utveckla gärna varför ni tycker den är bra och Villken typ av hästen den funkar på och kan fungera på och dess funktion. Och måste bara få skriva lite dressyr glädje nu efter 2 år har jag äntligen hittat den perfekta dressyr sadeln till min häst jag som är dressyr ryttare köpte hästen som unghäst . En robust en och köpte så hopparades för mer bogfrihet och lätt hett och de ångrar jag såklart inte det har gett fina resultat på hästen. Men gissa om jag längtat till en dressyr sadel och gissa vad jag har hittat en jah vill ha passar mig vet att den passar Hästen samma märke som på min hopp och uppbyggnad . Min hopp ska värmas om och dressyr sadeln ska ändå kollar om den ligger bra ifall att och anpassa bom vidden. Mot all förmodan ligger den bra och jag kan börja dressyra igång ordentligt :D 😍 Så Nu har jag en anledning till att köpa dressyr schabrak och shoppa loss . Är de löjligt att va såhär glad eller är det fler som känt såhär ? Dela mes d er lite :D

Annons:
Chestnut
2014-02-22 09:02
#1

Jag gillar starkt min lädergjord från hööks, den för 499:-. Annars har jag kikat mycket på en från bucas som börjes säljer.

Med vänliga hälsningar
Chess

Lindbygarden
2014-02-22 22:20
#2

Jag köpte bates cairgjord och den är underbar!

Upp till toppen
Annons: