Annons:
Etiketttävling
Läst 2058 ggr
LinaN
2/7/14, 11:03 PM

LB1/LB2 ???

Vilken är enklast egentligen? såg att de ligger på två helt olika storlekar på bana. och jag har inte blekaste aningen vilken storlek banan på pay and riden kommer ha. Tror inte de kommer bygga om mellan klasserna direkt….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
JustMySelf
2/7/14, 11:12 PM
#1

Lb1 är ett väldigt enkelt program, båda att komma ihåg och lätta ridvägar. Lb2 är som du skriver på längre bana och lite krångligare program (tycker jag) men det är samma slags bedömning på dem. :)

LinaN
2/7/14, 11:18 PM
#2

#1 fick tag på min dressyrtränare, tillika den som brukar bedöma på klubbens tävlingar och hon sa att troligtvis är det LC1 och LB1 som de kommer köra på tävlingen så då blev ju valet enkelt ^^

vi kör på en LB1, skrev just ut programmet och ska plugga det nu idag/imorgon och sen provrida det på söndag när min medis är med i stallet så kan hon skrika åt mig vad jag ska rida om jag glömmer något i programmet ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

JustMySelf
2/7/14, 11:33 PM
#3

Det låter jättebra, det är verkligen ett bra program att börja med! Jag brukar springa det på vardagsrumsmattan hemma haha, funkar jättebra! :D

LinaN
2/7/14, 11:44 PM
#4

#3 var typ det jag tänkte syssla med imorrn, har en matta som är lagom stor ^^ 2x3m så det blir inte så mkt springande men man får in ordningen på övningarna!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

JustMySelf
2/7/14, 11:51 PM
#5

#4 Är ungefär lika stor som min, fungerar utmärkt att galoppera runt på ;)

LinaN
2/7/14, 11:53 PM
#6

#5 ska se till att gömma alla mobiltelefoner så sambon inte smygfilmar ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
pebb
2/11/14, 7:30 AM
#7

Haha, så brukar jag också träna, kan säga att mina katter brukar konstatera att matte är dum i huvudet som studsar omkring på en matta :P

Upp till toppen
Annons: