Annons:
Etikettannonstorget
Läst 647 ggr
Caroline L
5/12/13, 5:46 PM

Hjälp med utbildning

Finns det någon i Göteborgs-trakten som kan tänkas bli medryttare och utbilda min ridtravare i ridningen? Jag har inte kunskapen kring detta och behöver hjälp från någon som kan tänkas utbilda henne.

Laquila är en underbar häst som just nu är outbildad i ridningen och jag behöver hjälp med hennes utbildning. Hon är lyhörd och otroligt känslig i munnen och behöver en tydlig och bestämd ryttare eftersom hon testar. Hon skulle dock aldrig bocka/stegra/kasta av dig.

Jag vet att min pärla kan bli så bra och därför söker jag dig som kan tänkas hjälpa mig. Att ta hjälp av en instruktör är helt ok. Jag kommer vara med längst vägen och försöka utbilda mig själv också men jag söker främst någon som kan ta det största taget i hennes utbildning.

Hon är en ridtravare som gärna tar till sig passgång och som har svårt att ta till sig en lugn och samlad galopp. Jag rider henne bara i skogen för tillfället för att bygga upp hennes kondition och muskulatur men känner att det börjar bli dags att jobba med henne på allvar.

Om det finns någon som kan tänkas hjälpa mig med min pärla så hör av dig. Du blir medryttare på Laquila och får ha henne som din egen häst. Antal dagar är upp till dig.

Vid intresse skicka ett meddelande här på iFokus.


Annons:
Upp till toppen
Annons: