Annons:
Etikettallmänt
Läst 702 ggr
Lindbygarden
2013-03-29 09:00

GLAD PÅSK

Vill passa på att önska er en glad påsk allihop!

Händer det ngt spännande under helgen?

Vi kommer äta lite middagar, ha äggjakt mm med familjen. 

I hästväg hoppas jag kunna hinna med lite extra när gubben är mer hemma. Men inga träningar eller tävlingar.. Dit har vi lååång väg.

Annons:
LinaN
2013-03-29 11:03
#1

Glad påsk!

Kom på för sent igår att jag skulle haft med mig påskfjädrar och fäst i manen och sedan tatt ett påsk-korts-kort på Harry, får bli nästa år :)

vi ska till svärmor på påskmiddag idag, och jag är hästledig både idag och imorgon då medisen tar hand om honom istället, gottigt! Så idag blir det också en längre promenad i omgivningarna hos svärmor. Har ju lyckats gå ner 2½ kg på en vecka nu så vill inte lägga på mig allt idag igen ^^ Svärmor lagar så förbannat god mat så det är löjligt… *dregglar*

Imorrn blir det mys med gubben hela dagen, på söndag blir det stallet och när jag är klar med det är det dags för lite vikingafighting, har funderingar på att ha Harry lös i ridhuset medan vi tränar, det är bra hjärngympa för honom plus miljöträning att det bankar och slåss omkring honom.

Och på måndag ska jag försöka släpa med mig min lille man ut till stallet för att ha någon med mig när jag sitter upp och skrittar min plutt för första gången på 2½ månad! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Peppe
2013-03-29 12:12
#2

Glad påsk!

Här har vi firat med jobb och hö-hämtning så vi har varken haft tid för påskris eller ens påskägg!!

Blacky är inne på 3e dagen med vila för att jag inte hunnit och idag tror jag faktiskt inte jag orkar ärligt talat efter att ha burit 1,2 ton hö. Hörde dock att han hade motionerat ordentligt på egen hand i hagen igår så snön yrde 😉

Men imorgon kör vi igen, har nämligen en hoppträning bokad snart så då är det bäst att vara i form tills dess…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
2013-03-29 12:57
#3

Va kul med lite hoppträning!

Tja 1.2 ton hö är ett lagom träningspass😃

Upp till toppen
Annons: