Annons:
Etikettövrig-dressyr
Läst 988 ggr
KlaraTucker
3/28/13, 3:27 PM

Varför rider vi?

Klicka gärna in häär där jag skrivit lite om ridning. Det är även två filmer med som jag verkligen tycker ni bör titta på! Dom berörde mig i alla fall så jag tycker att alla ska lägger ner några få minuter på att läsa texten(den är inte alls lång) och kolla på videorna. Det fick mina tankar att vakna upp i alla fall! 😉

Kram

Pss om inte länken funkar så testa här istället: http://klaratucker.devote.se/blogs/25375848/9829why-do-we-ride9829.htm#WriteComment

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

Annons:
VildaVittra
3/28/13, 3:28 PM
#1

Sätt lite mellanrum i texten, vi är många som inte kan läsa textväggar. :)

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

KlaraTucker
3/28/13, 3:31 PM
#2

Menar du på blogginlägget? :)

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

VildaVittra
3/28/13, 3:34 PM
#3

Ja, precis.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

KlaraTucker
3/28/13, 3:49 PM
#4

Jag fixade det! Tack för tipset! :) Blev det bättre så!🤔😃

<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3

VildaVittra
3/28/13, 5:26 PM
#5

Perfekt. Tack!

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: