Annons:
Etikettövrig-dressyr
Läst 3409 ggr
Amalia.wahlström
2013-02-24 23:54

Håruppsättningar?

Hej!

Jag har uppklippt hår som gör att jag inte kan göra en vanlig knut utan att det spretar åt alla håll och kanter.

Har även testat med nät men tycker personligen att det är obekvämt och inte det snyggaste alternativet.

 Men jag tänkte då fråga om ni tror att det fungerar att göra en donut och även om det är relativt enkelt att göra en?

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning Amalia.

 

Annons:
Tusen
2013-02-25 00:10
#1

Kan du ta kort på ditt hår så man får en uppfattning om hur långt det är. Lite lättare att ge tips då. 🙂

VildaVittra
2013-02-25 00:10
#2

En donut är jättelätt att göra.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

LinaN
2013-02-25 10:45
#3

Om ditt hår är så kort att du inte kan sätta upp det i en vanlig knut så är risken stor att håret inte kommer räcka till en donut.

Däremot så det du kan göra är att köra en vanlig donut, eller en svans, och sedan dra ett hårnät bara över den, sätt en rosett om så är det klart.

eller de klassiska dressyrklämmorna, en rosett på en klämma och ett litet hårnät undertill. Nu vart denna rätt flådig men finns de som är diskretare också.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Amalia.wahlström
2013-02-26 08:02
#4

Tack så mycket för tipsen! Mitt hår når till skulderbladen så det är inte så kort det är bara att det är klippt i etapper så det spretar åt alla håll och kanter när jag sätter upp det i en knut.

 

Upp till toppen
Annons: