Annons:
Etiketttömkörning
Läst 2287 ggr
LinaN
12/13/12, 12:31 AM

Tröttnat på att tömköra?

ja, har du tröttnat på att tömköra så kanske detta kan ge dig lite nya utmaningar!?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
viktoria91
12/13/12, 8:58 AM
#1

Min ponny tycker dte är kul när man cyklar med henne, har ju mkt asfalt här så om man skulle prova med inlines. ;)

LinaN
12/13/12, 12:49 PM
#2

#1 se till o ha någon som kan fota! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

eefoto
12/13/12, 3:15 PM
#3

#1 Låter som en redigt speciell och framförallt rolig syn haha som #2 säger se till att ha någon som kan foto så vi får se.:)

 Erika, ~värd på dressyr~

Brollan1
12/13/12, 4:15 PM
#4

Vi har provat med att göra det från en spark på vinterväg, hur kul som helst. En lina som man har som draglina sen har man tömmarna att köra med. Pulka borde gå det ochså.

Lycka till

"Gör det lätt att göra rätt och jobbigt att göra fel, hästen får välja vilket den vill och lära sig av det"

viktoria91
12/13/12, 4:48 PM
#5

Vi nöjde oss med tolkning idag. ;)

LinaN
12/13/12, 8:22 PM
#6

#4 så körde jag Harry innan jag hade skaffat vagn (sen blev det ju iof itne så mkt körning efter det.) men vi tolkade med pulka på släta vintervägar. Satte remmar från bröstan till pulkan och tömmar till tränset och ut åkte vi. I vissa svängar åkte jag ibland ur men överlag så vart det sällan han försvann för mig och gick utan mig ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Brollan1
12/13/12, 10:24 PM
#7

" LinaN " hur kul som helst speciellt med lite grus under meden..;-)

Lycka till

"Gör det lätt att göra rätt och jobbigt att göra fel, hästen får välja vilket den vill och lära sig av det"

LinaN
12/13/12, 11:16 PM
#8

#7 våra vägar där vi körde vart fullamed snö, var snarare principen ofrivillig pulk-hoppning vid vissa ställen där stallägaren och grannbonden inte plogat så det blivit jämnt ^^ aj min rumpa! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Lindbygarden
12/15/12, 5:28 PM
Upp till toppen
Annons: