Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1187 ggr
Lindbygarden
2012-12-10 08:48

God morgon 10/12

Morrn på er alla!

Här sitter vi och väntar på snöovädret. Har precis släppt ut hästarna och ska nu göra stallet färdigt så jag inte behöver tänka på det sen.

Barnen är hemma så sen blir det lite "läxor" och därefter ska jag jobba lite här hemma.

Längtar så till julen och att få ha sambon hemma på lite ledighet.

Vår lilla Tuschomie har nu blivit veterinärbesiktigad och fått sin första vaccination. Allt gick bra!

Så vad har ni för planer för denna dag?

Annons:
Peppe
2012-12-10 09:10
#1

God morgon!

Idag ska jag jobba 14.30-21 och innan det har jag mest tänkt ringa lite samtal, mocka och fixa och gå en sväng med hundarna. Blir inte så mycket mer gjort tror jag.

Måste ringa angående min halta hund igen. Var bara en vrickning enligt vet men nu har han varit halt i över 2 månader till o från, och har inte blivit bättre av medicinen han fick och vilan verkar inte heller ha hjälpt än Rynkar på näsan

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
2012-12-10 10:23
#2

Jag ska försöka få i mig lite frukost, sen ska jag ut till stallet, mocka o fixa mat. Beroende på hur jag har det med ork och annat så blir det väl att man tar in lillskrutten och försöker göra något kreativt i ridhuset, men är ärligt talat inte särskilt sugen på att göra något alls idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

JustMySelf
2012-12-10 20:03
#3

Jag hade tur som fick sluta tidigare från skolan då en lärare var sjuk. Åkte direkt till stallet, red direkt när jag kom dit för att få ha ridhuset för mig själv (står i ett stort inackorderingsstall och det är oftast mer folk på eftermiddagen/kvällen).

Värmde upp i skritt och trav på grusvägarna, och sedan in i ridhuset för lite dressyr. Riktigt skönt med ett nyharvat ridhus helt för sig själv, har dessutom ett högtalarsystem kopplat till radion, så bara man trycker på en knapp vid ingången så har man musik i hela ridhuset Glad Blev iallafall ett lyckat dressyrpass, jag är nöjd!

Upp till toppen
Annons: