Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1652 ggr
MiaMaria
2012-11-17 19:37

Gokväll 17/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll!

Vad har ni haft för er idag?

Jag fick sovmorgon i morse, sov till 9,30, hur skönt som helst. Åt frukost med mannen som precis va klar i lagårn o sen gick vi ut o fixade massa. Jag tömde Frodos box, körde spånet till skogs o spånade upp ige samt körde in lite mer spånbalar. Körde skräp och packade sen höpåsarna. In o fika o sen ut igen o flytta om kvigor o sen va de riddax i mörket. Red i nästan en timma o tjurighet gav resultat idag o Frodo blev riktigt fin på slutet Skrattande Han fick sig ett bad när vi kom tillbaka o nu har jag nyss ätit middag. Ska kika på Så mycket bättre innan det är dax att gå kvällsrundan i stall o fjös (lagård på Jämska Flört)

Syns de vart pålle ha sin toalett?! Nyspånat o härligt!

Annons:
MiaMaria
2012-11-17 19:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har höförråd uppe i lagårn o vi packar för 3 dagar framåt. Idag orkade jag inte bära ner alla säckarna Oskyldig

Peppe
2012-11-17 22:17
#2

God kväll!

Idag har jag hängt med en kompis för o hämta hennes nya kuse. Sedan hyrde jag o sambon en film som vi tittade på på eftermiddagen.

Sedan blev det lite ridning på kvällen. Blacky var väldigt fin idag, körde galopparbete nästan hela passet, mycket framåt i rund stor galopp. Testade även lite galoppsluta på diagonalen med byten innan spåret, vissa gick verkligen jättebra, andra ska jag bara försöka glömma Flört men verkar vara ett bra sätt att få honom att byta rent och jämnt utan att han drar iväg, att göra en sluta först och sedan byta.

Nu har vi städat här hemma som tokar, följt av kvällsfika och soffhäng!

En ganska bra dag! Glad

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
2012-11-19 06:55
#3

Hahaha smidig "hökärra"Skrattande

Upp till toppen
Annons: