Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1738 ggr
MiaMaria
2012-11-11 08:26

Gomorgon 11 nov

Gomorgon på er! Privar skriva de här via telefonen, spännande :-) Vad ska ni gör idag? Jag ska åka ut o ta ut hästarna nu o göra stallet. Tänkte rida sen men de regnar så mycket så får se hur bekväm jag blir ;-) ska iaf raka grabben mer, de räckte inte med de lilla jag började med tyvärr.. Vid 14.30 ska jag hålla en träning o sen är det middag på gården vid 19. Så där emellan lär de bli pyssel med div o kanske göra lagårn. Hoppas ni får en bra dag!!

Annons:
LinaN
2012-11-11 09:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

idag blir det lite vikingakamp på schemat. Vi är bara tre stycken idag så planen är att köra på lite regler för en kommande tävling under 2013. Skoj att det ska börja bli lite tävlingsinriktat på den sporten också.

Så träningen kommer ta plats i ridhuset så man kan bygga en "ring" av 4 bommar och 4 konor för att markera vart man ska strida nånstans.

Efter det blir det till att fixa mat och mockningen till Harry innan vi måste hem och möblera om i lägenheten för på måndag morgon kommer golvläggarna och ska lägga om golvet i kök, hall o sovrum. Så allt måste skyfflas in i vardagsrummet så de andra rummen är fria.

Så det blir inte så mycket häst idag. Får väl vinka till honom ute i hagen ^^

tyvärr har vi ju inte lika fint väder idag som vi har på bilden… här är grått, mulet, fuktigt och klistrigt blött….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Lindbygarden
2012-11-11 10:51
#2

Jag ska jobba idag. Barnen hämtas strax av mormor och morfar. Så det blir en söndag i jobbets tecken :)

Peppe
2012-11-11 16:03
#3

Idag har vi tvättat båda bilarna och transporten, sedan han jag ridit lite och nu lagar vi mat. Helstekt fläskfile, pomme duchesse och hemmagjord bea KyssSkrattande

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
2012-11-11 18:13
#4

#3 Mum va gott det där lät! Jag håller igen och har ätit ngt så lyxigt som ärtsoppaTungan ute

Upp till toppen
Annons: