Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 454 ggr
Lindbygarden
11/7/12, 7:36 AM

Godmorgon/Godagens 7/11-2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er allihopa!

Tänkte se om det kan vara trevligt med morgontrådar igen?

Här ska vi alldeles strax sätta oss i bilen och  fara till skolan. Lilleman är ledig å ondagar med T går i första klass numer så det är skola varje dag.

Det ser ut att bli en riktigt fin dag idag då solen redan tittar fram och rel still är det också!

Sen blir det till att släppa ut hästarna och sen jobba en stund. Har en del vikning av kartonger att göra så det och kika lite på Spartacus under tiden.

Tänkte jag skulle kika lite på möjligheterna att beställa schabrak med brody/logga på.

Ikväll blir det runda med vår nya Märta! En Rhodeasian Ridgeback tik som numer är över året gammal men ny för er här ute.

Därefter ska jag testa Zumba för första gången.

Så vad hittar ni på idag?

Annons:
Peppe
11/7/12, 7:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har hunnit vara i stallet och släppa ut och mockat o fixat. Är såå ridsugen men Blacky vaccinerades igår så jag får vänta lite med det. Hittar jag sällskap så kanske vi skrittar ut lite, han har blivit så dum att rida ut på själv nu igen och eftersom han ska ta det lugnt efter vaccination så väljer jag att inte träna uteritt ensamma just idag Flört

Verkar bli soligt o fint här också idag! Blir en skogsrunda med ena hunden senare, den äldre var halt förra veckan så han vilar och får inte följa med, lilla plutten.

Funderar på om jag ska klippa Blacky igen, han är så HÅRIG. Önskar jag hade sluppit det men pälsen var växt otroligt fort.

Vi gjorde ju schabrak med logga på i sinnerstad, med Mia-schabrak. Jättefina och man får ju såklart välja färger själv osv Glad Men kostar ju några hundra kr st!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
11/7/12, 9:06 AM
#2

Ja det schabraket var snyggt!

LinaN
11/7/12, 9:18 AM
#3

morrn, vaknade av att sambon min försovit sig till jobb. Just nu så håller jag bara på att kolla av verkligheten, sen ska jag rasta vovven som borde vart ute för över 1½ timme sedan.

Sen har jag ordnat med en kompis som jag övningskör med så jag ska köra lite idag, så det blir en tur till netto, ÖoB och sen stallet för att mocka och fixa. Harry är ju fortf halt efter sitt äventyr förra veckan när han hoppa över boxdörren och slog sig. Så det blir bara lite omvårdnad och koll.

Sen resterande dag så blir det tvättsortering och grejjande härhemma. Började röja igår och det blev en klar förbätttring så ska fortsätta på det temat idag också. Sen kanske det blir lite julpyssel till kvällen :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Upp till toppen
Annons: