Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1143 ggr
MiaMaria
11/6/12, 2:51 PM

Framtiden för Dressyr ifokus

Då det uppkom i en annan tråd så tar vi den diskussionen här. Att det är låg aktivitet här märks tydligt och om vi ska få fart på sidan igen måste ALLA engagera sig. Vad vill ni med sidan och hur tar vi oss dit?

Jag har precis återkommit och jag hade inte en minsta aning om att jag fortfarande va Medarbetare, trodde mitt konto va borttaget då det va mååånga år sen jag va aktiv. Men så är det och jag har försökt kontakta de andra medarbetarna utan resultat, är det bara jag kvar?

Så, hur vill ni ha det här på Dressyr?

Annons:
Lindbygarden
11/6/12, 2:59 PM
#1

Jag har inte heller varit här ute på mkt länge då jag verkligen inte haft tid. Jag står också kvar som Sajtvärd.

MEN det vore mkt synd om sidan försvinner så kanske det går att kicka liv i den igen?

TatsuOni
11/6/12, 3:24 PM
#2

Vad jag fick veta så fanns det inga Medarbetare eller någon värd för sidan. Det är därför den inte går att hitta om man inte är medlem eller får den länkad. Det är vad personen som länkade sidan åt mig och några andra skrev.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Lindbygarden
11/6/12, 3:30 PM
#3

Jag har varit värd tidigare. Nu minns jag inte exakt hur längesedan det var men det berodde på att vi bla hade så otroligt mkt att göra. Dessvärre låg jag kvar som värd på "Om Sajten" så det gav sken av att det fanns ngn där ändå.

Samtidig så droppade en hel del intresse och tid hos ngr av medarbetarna och då blev det stiljte.

Förhoppningsvis ska vi kunna kicka igång det igen om medlemmarna vill!

MiaMaria
11/6/12, 3:35 PM
#4

Oj, ligger den tillomed dold, va trist! Men nu ska vi ändra på det *taggad*

Man kanske kan höra med alla andra sajtvärdar inom häst om det är ok att göra reklam på deras sidor om att vi drar igång igen?? Men först måste allt "praktiskt" ordnas

TatsuOni
11/6/12, 3:35 PM
#5

Dressyrifokus går fortfarande inte att hitta om man inte är medlem. Så om man fick den upplagd bland övriga sajter igen så kanske man skulle kunna få in lite nya medlemmar här också. Lite nytt blod skadar ju aldrig när man vill ha liv i sidan!


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Nesslan
11/6/12, 7:12 PM
#6

Jag var en del här för ett par år sedan också, hjälper gärna till på sidan om det finns något jag kan bistå med!

Annons:
Lindbygarden
11/6/12, 7:22 PM
#7

Tack Nesslan! Glad

Pst, vad är det för trevlig häst du har på din Avatar?

Nesslan
11/6/12, 7:41 PM
#8

:) En gamla medryttarhäst, holländare. Kanske skulle byta till en bild på min egna som jag har nu.

Lindbygarden
11/6/12, 7:59 PM
#9

Aha! Ser gärna bilder på din nya häst samt får en liten presentation, kanske i denna tråden? Våra Dressyrhästar Flört

MiaMaria
11/8/12, 11:00 AM
#10

Oj vilken skillnad! På bara några dagar har aktiviteten ökat från lite drygt 200 till 950 som det är nu! Skrattande

Nu gäller det att vi håller i och jobbar vidare så vi inte ramlar ner igen

Upp till toppen
Annons: