Annons:
Etiketttömkörning
Läst 2762 ggr
Cilla89a
12/23/09, 12:26 AM

Långa tömkörnings tömmar?

Jag vill verkligen tömköra Brimad, problemet är att mina tömmar bara är 16 meter Foten i munnen Fast det kanske inte finns längre? Dem känns i alla fall otroligt korta, fast ja nu är Brimad size MEGA STOR, så det kanske är därför dem känns korta? Jag får springa efter som en skållad råtta, och kan inte direkt koncentrera mig på Brimad, jag får snarare koncentrera mig på att springa och hinna med ;)
Finns det tömmar som är längre än 16 meter? Jag har försökt att googla lite, men hittar inga :/

Jag är vansinnigt tömkörnings sugen, tömkörde lite i början när jag precis köpt honom och väntade på sadelutprovare och sadel, men sedan jag fick sadel har det inte blivit något just p.g.a tömmarna, orkar liksom inte springa efter som en skållad råtta och inte kunna fokusera på Brimad.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Annons:
Lina
12/23/09, 3:03 AM
#1

köp ett par tömmar till så har du tömmar som är 32 m långa Flört

MiaMaria
12/23/09, 10:15 AM
#2

Har för mig att Tärnsjö har en bit man kan fästa i de tömmar man har, liksom en förlängsningsdel

Lindbygarden
12/23/09, 12:12 PM
#3

hihihihih ser verkligen hur du sladdar där efter!Glad

Tusen
12/23/09, 7:55 PM
#4

En bekant till mig syr en massa grejjer i läder. Hon kan sy upp ett par tömmar till dig precis så långa du vill ha dem. Du kan också välja färg och hon är heller inte särskilt dyr. Hon syr i Tärnsjöläder.Glad

Ahnna
12/23/09, 10:07 PM
#5

#4 Vet du vad hon tar? En före detta chef till mig beställde tömmar i Tärnsjöläder, 20 meter långa, och de gick på över 1000:- om jag minns rätt.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Tusen
12/23/09, 11:51 PM
#6

Jag kan kolla med henne annars finns hon med här i fokus och är Medarbetare på Gotlandsruss i fokus. Entill kallar hon sig.Glad Priset avgörs ju av hur långa tömmarna skall vara.

Annons:
Upp till toppen
Annons: